Post details

blog-image

NXTvoice rond integratie Salesforce af

NXTvoice, het unieke hosted VOIP telecommunicatie platform van Europees Internet- & Telecom provider NXTcom heeft nu ook haar volledige integratie met Salesforce afgerond. Het wereldwijde hosted VoIP platform voor de zakelijke markt heeft zowel haar SIP-trunks als haar cloud telefonielicenties volledig geïntegreerd met Salesforce. Na vorige week al de integratie met Office 365 te hebben afgerond is dit nu de 2e belangrijke integratie met toonaangevende software leaders in de branche.

“Waar Office 365 voor ons de eerste stap was hebben we voor de komende 3 maanden ruim 80 toonaangevende software leveranciers uitgekozen waarmee we direct willen integreren. Dit verwachten we eind februari 2018 al volledig te hebben afgerond. We hebben gekozen voor de meest toonaangevende software leveranciers, maar zullen ook zeker op verzoek van wat meer lokale software integrators de integratie tot stand gaan brengen”, aldus Ed de Wilde, Product Manager NXTvoice.

“Door de globale groei over de landsgrenzen van NXTcom, de moederorganisatie van NXTvoice, zien wij de behoefte ontstaan vanuit diverse branches om NXTvoice te gebruiken als telecommunicatie oplossing voor hun branche. Daarbij is de integratie met de primaire software omgeving van de klant wel erg belangrijk, zeker als deze zonder poespas gerealiseerd kan worden. Eenvoud maakt dat NXTvoice zo snel groeit”. “Heb je bij een Iphone wel eens een boekje gekregen? Nee toch? Datzelfde principe hanteren wij met onze NXTvoice omgeving, alle faciliteiten eenvoudig beheersbaar zonder ingewikkelde termen en materie”.

De integratie met Salesforce is vanaf heden dus tevens voor de partners (Reseller & wholesale) van NXTcom beschikbaar welke nu al gebruik maken van NXTvoice.